02 February 2012

| Aku Wife Orang? |

oke n0w..mesti k0rang tkjut kn tg0k tajuk entry iera kali ni...hehe..sbenar nye..iera belum lagi jdi isteri kepada sesiapa..masih single..but not available..
oke..balik kpada tjuk tu..iera sbnr nye..tfkir jgak kekadang tu..hidup iera ni..dh cm wife org..betul ke? eh..iera kalau boleh...x nak la cmni...iera muda lagi.. wink2..nk la enj0y dlu kan..mase dpn iera jauh lagi..byk lagi yg iera belum expl0re..pelajaran iera pon masih belum bersambung..hm2..cmne eh?
iera rase..iera perlu kan mase..mase t0k dri iera sndri...tapi..kkdang tu..iera dh ade mse..just iera x boleh nk gune kn nye lgi mse tu t0k diri iera..adush..susah kn? korang mesti pening bile bce ape iera tulis..haha
baiklah.! iera nk amik angin jap.. ^__^

#>YaAllah..ampunilah dosa2 ku..ampunilah d0sa2 keluarga ku..ibu bapaku...lindungi lah aq dari maksiat..jauh kan lah bala petaka ke ats diriku..bukakan lah hatiku untuk terima ajaran dn suruhan Mu..Ya Allah..aq mem0h0n dan meminta..sesungguh nya..Kau lah tempat ku bersujud dan memohon..berikan lah aq kehidupan yang sempurna seperti remaja lain..kasihani lah aq..kasihanilah kedua ibubapa ku..seperti mereka mengasihani aq sejak kecil lagi..amin ya rabbal alamin....<

comments

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...